Internet przyszłością marketingu

Na przestrzeni ostatnich lat, widoczne jest coraz większe odejście od konwencjonalnych mediów, na rzecz przełomowego internetu. Nic w tym dziwnego – internet oferuje wszystko to, co telewizja, radio i czasopisma razem wzięte, zapewniając przy tym łatwy i błyskawiczny dostęp do niezliczonej ilości informacji. Efektem ekspansji internetu, jest nie tylko częściowe wyparcie, ale i swoista adaptacja pozostałych mediów masowego przekazu. Telewizja, radio, oraz prasa – przenoszą się stopniowo na ekrany komputerów i urządzeń mobilnych. Badania dowodzą, że najpopularniejszy świecie serwis wideo – Youtube, podczas zaledwie jednego miesiąca nalicza ponad miliard odsłon, bijąc na głowę największe ze stacji telewizyjnych.

Nie pozostawaj w tyle! Iść z duchem czasu, to znaczy podążać za rozwojem technologii. Możesz sprawić, aby i Twój biznes, nabrał nowego, cyfrowego oblicza. Mimo tak wielkiej powszechności internetu, ceny reklam umieszczanych na jego witrynach są wielokrotnie mniejsze od tradycyjnych spotów reklamowych w telewizji, radiu i prasie. Strategicznie zaplanowane kampanie Facebook i Google AdWords, bazując na wynikach wyszukiwania i zainteresowaniach poszczególnych internautów, pozwalają na stworzenie targetu na jaki nie ma szans w innych środkach masowego przekazu!

Strona internetowa jest doskonałym początkiem promocji Twojej firmy w wirtualnym świecie internetu. By dowiedzieć się więcej na temat internetowych kampanii reklamowych – skonsultuj się z naszym pracownikiem, bądź kliknij tutaj(link do zakładki „Marketing internetowy”).